piatok 31. októbra 2014

Diary: Chcem leto!

Dlho som nepridala nič do tejto rubriky, tak som si povedala, že už je na čase vás zasvätiť do tajov môjho "úžasného" života. 

Najprv asi začnem s tým, že keď tak pozerám na ten baner Dear Diary, mám chuť ho zmeniť za niečo jesennejšie, čo poviete?
A teraz k veci, ale dosť od veci.
Počkať počkať, ešte nie k veci, najprv podotknem, že keď ide jeseň a zima, mám chuť na smutné a pomalé pesničky, takže vám tu pridám zopár songov, ktoré počas čítania môžete počúvať (no nie som milá?)... ok fajn, tie songy nemusia byť nutne smutné či pomalé heh.


Takže čo sa udialo za posledný mesiac? Začnem so školou. Uprostred mesiaca bola imatrikula prvákov, na ktorej som bola poslednýkrát, keďže tento rok aj končím. Tak veľmi som na ňu nechcela ísť, no nakoniec som bola a neľutujem. Zaujímavé veci sa odohrali. Trochu sme s kamoškou síce vymokli, keď sme šli pred tým ešte do obchodu kúpiť istú... sklenenú fľašku (if u know what I mean), dosť lialo, ale inak bolo všetko v pohode. 
Ďalšia udalosť je fotenie na oznamká. Ani nehovorím, ako katastrofálne vyzerám na každej jednej fotke, ale čo už, niečo som vybrať musela. Fuj, tú fotku ani nikam inam nepridám. Som sa kvôli oznamkám a aj stužkovej, ktorá bude už o mesiac (presne na Mikuláša!) prefarbila na hnedo. Pripadám si dosť obyčajne, vyzerám ako každá, aj keď sa tak vôbec necítim. Už si v ničom nepripadám výnimočná či zvláštna. Škoda, no...
Teraz máme prázdniny, takže doháňam nedočítané knihy, ale najprv sa vrátim ešte k strede, kedy kvôli štyridsiatemu výročiu školy sme sa učili v maskách. Presnejšie, všetci okrem maturantov. Milujem naše vedenie školy. Všetci sa zabávali, štvrtou hodinou končili a potom mali malé gymnázium diskotéku a veľký gympel pozerali filmy či čo. A my? My sme sa mali učiť! Bravó, bravó vedenie školy. A tak som štrajkovala a just neprišla v maske! 
Aj keď som tak trochu vyzerala ako džokej, keďže som si kúpila nové čižmy, čo čisto toto leto je móda ako na koňa. Sestra sa ma už len pýtala, kde mám koňa. Inak ako tie čižmy nie sú hrozné, ale ci pana, mám chuť ich rozkrájať! Tak ma režú, že až.


A späť ku knihám, v stredu mi tiež došiel Džínsový denník 4. Spomínala som to síce už na FB, ale napíšem to aj tu - bojím sa to čítať! Ja hlupák som si prečítala dve recenzie, ktoré hovoria o niečom, čo spravil Lukáš (teraz vám robím to isté, sakra! dajme tomu že spojler? ak nechcete, nečítajte ďalej :D) a ja nedokážem myslieť na nič iné. Stále myslím na to, že Paulu podvedie alebo ja neviem, čo všetko urobí a nechcem tam dojsť. Nechcem si to prečítať, pretože viem, že mi to zlomí srdce. Lukáš je akoby môj skutočný priateľ, ktorý keď sklame Paulu a zlomí jej srdce, zlomí tým srdce aj mne. Bojím sa kvôli tomu tiež, že sa mi stane s celou sériou to isté čo s Divergenciou, keď som prečítala Experiment. Zničilo mi to celú sériu. Musím sa cez to nejako prehrýzť a pokračovať.
Inak to, čo som už začala a prečítala ma perfektne vystrašilo aj kvôli tomu, že o rok budem na výške aj ja. A bojím sa všetkého, ako to zvládnem sama, či ma vôbec niekde vezmú... keď ja som taký hanblivý človek, že sa mi stanú horšie trapasy počas prvých týždňov než Paule, už to vidím! 
Dokonale ma táto kniha vystrašila a to som len na začiatku, presne to, čo treba na Halloween haha. Ale stále jej nechýba to čaro a ten vtip. Už pri prvých stranách som sa dosť nasmiala. Skrátka milujem písanie Zuzky.

Inak som včera (predvčerom skôr) pozerala film Na hrane zajtrajška a vôbec som nevedela, čo od toho čakať, keďže som sa len nudila a pustila to. Ono to bolo tak skvelé až zlé! Proste ten koniec... potrebujem pokračovanie! Pozrite si to, fakt!
Pri filmoch ostanem a spomeniem aj to, že tento mesiac vyjde Mockingjay part 1 a pred dvomi dňami (či včera? prázdniny sú len druhý deň a už mám chaos v tom, čo kedy a ako) bol zverejnený posledný trajler. Vyzerá to do-ko-na-lo!!! Tak veľmi sa teším, ani si neviete predstaviť. Ale zároveň sa aj neteším, lebo viem, že to skončí neukončene a budem musieť čakať ďalší rok na koniec, ktorý síce poznám, ale potrebujem ho vidieť!!
A začiatkom decembra (dobre, tak 11.12. nie je tak začiatok) vyjde čo? Hádajte! No čo asi! HOBIT: Bitka piatich armád! Plačem, plačem. Neviem či sa viac neviem dočkať Drozdajky alebo Hobita. Jedno lepšie ako druhé. Už viem kam pôjde peniaze z menín a narodenín, ktoré ma čakajú.
Och áno, zajtra mám meniny (ako vážne, kto dá svojmu decku meno, ktoré slávi presne so Sviatkom všetkých svätých?!). Príde mi to dosť morbídne sláviť meniny v taký sviatok, ale čo už, mama mi vybrala také hnusné meno. A 29.11. mám narodky. Budem mať devätnásť, čiže budem poslednýkrát násťročná. Akoby to bolo len včera, čo som v škôlke skákala po posteliach, čo som nastúpila na základku, čo som s kamoškou stála pred bránami gymnázia a hanbila sa vojsť... a teraz maturujem, mám čoskoro devätnásť a čaká ma výška. Som nervózna a bojím sa, prečo je svet a hlavne budúcnosť taká desivá?

Krásne skáčem z jednej témy na druhú. 
Chcem ešte spomenúť dve veci. Jedna ešte patrí k filmom a tou je to, že vyšli interaktívne plagáty na Insurgent. Videli ste ich už? Vyzerajú dosť super, aj keď sa už až tak veľmi na film neteším. Neviem prečo. Ale teším sa na 50sog. Ako kniha bola hlúposť, ale ten film proste musím vidieť! Už teraz sme s kamoškou dohodnuté, že pôjdeme na babskú jazdu aj so šampanským a všetkých ochkať do kina nad Dornanom. (inak ten trajler pozerám denne už len kvôli tej hudbe... a tej scéne vo výťahu hahahah)
A druhá vec, ktorú som chcela spomenúť bolo to, že som sa včera tak trochu nudila a dostala som chuť na Upírsku akadémiu. Tak som očami prebehovala kapitolách a čítala si svoje obľúbené pasáže. Po takom dlhom čase, po tom, čo som tie pasáže toľkokrát čítala, že už ich musím vedieť naspamäť, aj tak ma rozplakali. Milujem tú sériu. Naozaj. Neskutočne ma štve, že ju nevlastním (veľa smutných smajlov si tu predstavte).
Ešte jedna vec ma napadla! Som včera pozerala trajlere na rôzne filmy a objavila som geniálny trajler na dosť zaujímavý film, ktorý režíruje Angelina Jolie a hraje tam môj milovaný Jack O´Connell, ktorý hral Cooka v Skins. Volá sa to Unbroken.

Stále zabúdam ešte niečo dodať. Konečne mi vyšli seriály tak sa neskutočne teším. Včera vyšlo Elementary tretia (dúfam, že hovorím správne číslo) séria, taktiež už beží druhý diel The 100, včera vyšiel aj nemám poňatia koľký diel Greys Anatomy a How To Get Away With Murder. To HTGAWM určite pozerajte. Mňa to zaujalo, keď som sledovala rozhovor so Shondou Rhimes, ktorá píše aj Greys Anatomy a vtedy spomínala nejaký taký seriál, a tak som si povedala, že si to pozriem. No určite som nečakala niečo tak geniálne! Naozaj to pozerajte! To jedna časť je vždy lepšie než ta predošlá. Ďalej začala už aj piata séria The Walking Dead, a zatiaľ to je pre mňa najlepšia séria doteraz, keďže je to také psycho  zrazu. Trošku vás vyspojlerujem, ale nedokážem sa prehryznúť cez to, že ono je to seriál o zombíkoch a hneď v prvej časti tam bude človek rezať pílou človeka na stole. Proste... jak jedna super hororová hra! ANTM tiež pozerám, ale tak som neskutočne sklamaná, že čo sa z toho stalo. Tyra sa v tejto sérii naozaj ukázala, ehm ehm... PLL som nejako prestala pozerať, dúfam, že sa k tomu opäť vrátim, ale určite vám odporúčam The 100, The Walking Dead a HTGAWM, zatiaľ u mňa vedú ich nové série nad ostatnými seriálmi. Teda do Elementary som sa ešte nepustila, ale idem na to, takže už fakt končím.

Inak kopu týchto vecí spomínam na FB stránke blogu, tak ak vás zaujíma dianie v knižnom/filmovom svete a v tom mojom, môžete stránku lajknúť, keďže Dear Diary s takým celkovým zhrnutím prispievam raz za mesiac (ach ta moja lenivosť).
A aby som sa vyjadrila ešte k názvu článku Chcem leto!, lebo chcem leto! Neznášam zimu. Mám síce rada sviatky a tak, ale neznášam zimu, pretože vždy zmeškám bus, kvôli hodinovému obliekaniu, neznášam zimu, lebo je sakra zima! Neznášam zimu, lebo nikdy sa neviem obliecť dostatočne pekne. Neznášam zimu, lebo... už nemám dôvody, proste je zima a ja chcem teplo heh.

Tak to bude asi všetko. Snáď sa vám to chcelo čítať, keďže sa tu vypisujem vo veľkom (hihi). A prajem príjemný zvyšok večera a prázdnin a tak všetkého.

6 komentárov:

  1. paani dlouhy clanek, super! akorat jsem uz zapomnela, na co vsechno jsem chtela reagovat :-D takze, zavidim prazdniny, to je vyhoda studentu, ze maji volno :-D me uz ceka jen dovolena, ale setrim si ji :) kde sledujes antm? ja nasla jen ty stare serie, nekde do sestky a dal vubec nevim. na hrane zitrra jsem sledovala taky jen tak na zkousku a strasne se mi to libilo az me to prekvapilo! :)

    rozjizdim novy projekt, je to neco na zpusob reality show, smirovani oblibenych blogeru, kdyby to nekoho zaujalo, budu rada, kdyz se zapoji :) http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/10/jak-si-ziju-projekt.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ako voľno jak voľno, keďže to sú len dva dni :D ale aspoň niečo :D
      a pozeram to na watcheseries.ad :) tam su linky na všelijaké prehrávače a tak :D
      to musíš dopozerať! :D taky super film to bol :D

      Odstrániť
  2. Tieto prázdniny som už veru ja potrebovala :D Joj s fotkami na oznamko som to mala podobne, tie fotky dopadli hrozneee :D Tú "tradíciu" na škole máte vážne super, my nič podobné nemáme :ú

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale ja som to tak čakala :D ze sa mi ani jedna pačiť nebude :D a mala som pravdu :D
      ako to učenie sa v maskach? toto, že to nie je tradicia, prvykrat to zrobili kvôli oslave 40 vyrocia a zrejme aj poslednykrat :D strašny chaos to bol :D ale ako bolo zaujimave vojsť do školy a všetci v maskach po chodbe chodili :DDD

      Odstrániť
  3. Na hrane zajtrajška znie celkom fajn, hádam si to raz aj pozriem.:D
    Na Mockingjay sa už veeeľmi teším tiež.:) Aj na Insurgent, jednotka bola dobrá.:D Na Hobita nope, tam som nevidela ani dvojku celú, ako ma to nebavilo.:P
    A teda tých seriálov máš slušne veľa rozpozeraných.:D
    Jo a tiež nemám rada zimu.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt si to pozri :)
      hiii Hobit a nebavil ? :OOO :( :D
      nj, som závislák na seriály :D
      hi5 then :D

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať