štvrtok 26. februára 2015

Diary: Tá lenivosť + photodiary


Ako tak pozerám na blog, tak dlho, predlho som nepridala žiadny článok do rubriky Issue a prečo? Ani nie preto, že ma nič nenapadá, lebo mám v konceptoch až 2 články rozpísané, ale skôr preto, lebo sa mi skrátka nechce. Nič sa mi nechce. Ani len čítať knihy. Ani učiť, čo by som inak už aj mohla začať, keďže o dva týždne maturujem. Moju lenivosť neprekoná snáď nič. Inak ani neviem aký je deň, ale od pondelka sa chystám na poštu a stále som sa tam nejako nedostala. Už neviem, čo so sebou. Prečo som taký leňoch???

Takže, čo je nové? Nič moc. Na blogu je súťaž (moja prvá!!), ak ste si ešte nevšimli, môžete sa zapojiť a dať o nej ľuďom vedieť, keď chcete :). Momentálne čítam Galveston, ale zatiaľ nič moc. Už dva týždne sa stravujem zdravo, teda ovocie, šaláty, tmavé pečivo, hnedý cukor, cottage cheese a podobne. A dnes som zrobila najužitočnejšiu vec za posledné dni - popratala som si stôl. Keďže som väčšinou (stále) s notebookom v obývačke, tak na svoj stôl v izbe akurát tak hádžem veci, a tak to aj vyzeralo. 3 poháre, 3 pivá, všemožné papieriky a bločky, lieky, všetky perá povyhadzované zo stojana, celý polepený stôl čaju a podobných vecí, 2cm vrstva prachu, naskladané knihy atď. Takže som  to všetko vyumývala, povyhadzovala, vyutierala, poupravovala a čuduj sa svete, mám si kde položiť hrnček s kávou. Gratulujem si, že som to pol nejakých tých... štyroch? piatich? mesiacoch dokázala hihi.

Inak v nedeľu/pondelok išli oscary, a keď ma poznáte, tak viete, že stále pozerám všemožné filmové/hudobné udeľovania ocenení, takže som to pozerala. Teším sa, že vyhral Eddie za Teóriu všetkého a neteším sa, že zase raz nevyhral Hans Zimmer a hudbu. Akože vážne, ten chlap robí tie najlepšie zvučky vôbec (Interstellar, Inception, Pirates of the Caribbean 1-4, Batmn -1-3, The Lion King, Sherlock Holmes 1 2, The Prestige, The Last Samurai, Pearl Harbor, 12 Years a Slave, The Da Vinci Code, Angels and Demons, Black Hawk Down, Gladiator, The Pacific + pe hry ako Crysis, Call Of Duty: MW 2) pre epické filmy, seriály a hry a má asi 9 či koľko nominácii a len jedného Oscara za Levieho kráľa. Nechápem. Ako je na tom stále lepšie než Leo DiCaprio, ale aj tak, zaslúžil by si oveľa viac nominácii a viac Oscarov. 
A tiež nechápem, prečo vyhral Birdman. Akože... ČO? Keďže som z minuloročných na Oscara nominovaných filomov videla asi len dve, tak som sa rozhodla, že tento rok si pozriem všetky alebo takmer všetky. Viac o tom hodím do vykecávačky, keď si ešte pozriem Grandhotel Budapest a Whiplash, ale z toho, čo som zatiaľ pozrela naozaj nechápem, prečo vyhral Birdman. Mám pocit, že tá akadémia dáva Oscara buď hocijakej biografii alebo filmu, ktorému samy nechápu. Ako ono to bolo vtipné, ale absolútne by som to neohodnotila tak dobre. Na konci som si len povedala "ČO?" a pokrútila hlovou, lebo to bolo neskutočne divné. Ale tie rozodnutia akadémie už radšej nekomentujem, stačil mi minulý rok, kedy nevyhral Leo za Wolf of Wall Street.
A viete, čo podľa mňa bolo aj tak najlepšie? INTERSTELLAR! Jeden geniálny film. Veď sa hneď aj zaradil v IMDb top 250 na 21 priečku. A nebolo to ani nominované za najlepší film. NECHÁPEM. Nemalo by sa to ocenenie volať "Best motion picture", ale skôr "Best biography or movie we dont even undestand, because its shit so it has to win", lebo ako fakt, oni nevyberajú najlepší FILM roka, ale biografiu alebo dajakú hlúposť, ktorej samy nerozumejú. Už sa opakujem, ale ma to štve. 

- Inak som predvčerom (včera ráno) pozerala The Best of Me, lebo mám rada tie presladené Sparksové filmy (jeho knihy pre zdravie mojej hlavy nečítam). The Notebook je pekné (nie som z toho síce taká vlhká jak zvyšok sveta), The Last Song je pekné (aj keď tam (ne)hrá Miley), A Walk to Remember je nádherné atď. - inak sa strašne teším na The Longest Ride, lebo mám rada Britt Robertson a JEZIS(!!!) ten synátor Clinta Eastwooda je sakramentsky sexy!!! - ale späť k pointe, takže som si pozrela ten film a... katastrofaaaaa. to čo bolo? Chápem, že Nicholas píše presladené romantiky, ktoré končia ukrutne smutne (alebo zahŕňajú hocijakú katastrofu), ale tu bolo akoby všetko naraz. Umierali tam ľudia ako v Game of Thrones, plakali, umierali, plakali... Herec, ktorý hral mladého Dawsona vyzeral staršie než starší Dawson, herečku, ktorá hrala mladšiu Amandu neskutočne nemám rada (asi preto, že som ju zatiaľ videla len v otrasných rolách) a už sa tomu ani ďalej nevenujem. Toto bol od Sparksovej knihy a filmu ukrutne zúfalý pokus o romantickú drámu, ktorá by vyvolala v ľuďoch akýsi cit a slzy. -
Hodila som to tu z FB, pretože sa mi páči, ako som to napísala :D (narcis) a chcela som sa o to s vami podeliť. A na fb stránku blogu som hodila aj trailer na The longest ride, tak si ho tam môžete zbehnúť pozrieť a poslintať kus nad sexoškom Eastwoodom hihi.

Asi by už aj stačilo tých kecov a tu je photodiary :)
(Keďže som tu fotky nehádzala cez bluetooth ako zvyčajne tak sú všetky poprehadzované a nejdú časovo zaradom)
Niekedy sa mi to obočie naozaj podarí, musím sa pochváliť :D
 Výlet na Biele Vody (do Bielych Vôd?)


to červené je vždy sestra


niekedy naozaj obdivujem foťák v mojom mobile


nieeeee nebolo veľa snehu



Aj do Košíc zavítal sneh
 
David a Štyri ♥
čia že to laba?
Elinaaaa
Kamoška Ela
Niekedy sa mi podarí dokonca aj linku dobre dať :D

Jedna moja jedna vaša!

Ešte moje super zručnosti na snape (foxyrathbone keď chcete :D)
Prajem pekný zvyšok večera, idem sa napchať niečim zdravým a pozerat World War Z, čaukooo

8 komentárov:

  1. Jej, World War Z mám strašne rada :D ale videla som ho až keď som bola v tábore, tesne pred odchodom, keď sme všetci boli v jednej malej miestosti aj so všetkou batožinou sme to mali pustené na plátne a bolo to fakt super :D a keď som došla domov som si to musela dokukať :D no
    Čo sa týka článkov, tak Oscarov som síce nevidela, ale Eddie bol cute a za to ako zahral Hawkinga si tú cenu vážne zaslúžil :D Fakt sa mi ten film páčil neskutočne
    Ešte sa chystám pozrieť Kód Enigmy a to je asi všetko čo sa týka tých filmov nominovaných na oscarov :D možno ešte ten o tom pochode v Selme či čo to bolo ale to neviem...možno raz :D Ale tiež ako nechápem ako vyberajú tých výhercov... :D mohli by to niekedy vysvetliť :D fakt by ma to totiž zaujímalo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej ja som to videla davnejšie, keď to vyšlo, ale sa mi snivalo so zombikmi, tak som dostala chuť si to opäť pozrieť :D inak mi to síce až také strašidelné nepríde, ale strašne sa mi na tom páči to, že sa s tým viem stotožniť, akože keby sa to naozaj stalo a jak tam utekali v bloku a tak :D
      eddie to fakt dobre zahral! ale aj benedict, ani neviem či bol nominovaný.. hmm... kod enigmy si pozri to je super! :D

      Odstrániť
    2. Na kóde Enigmy som bola v nedeľu v kine a bolo to skvelé :D a hej, bol aj Benedict nominovaný :D ale na Eddieho podľa mňa nemal...predsa len, zahrať niekoho, kto trpí takou chorobu a tak dokonale to zahrať...no za to si fakt zaslúžil :D ale aj Benedict bol super :D

      Odstrániť
    3. nj to je tiež pravda :D ale boli super obaja :D

      Odstrániť
  2. Na Bielych Vodách je krásne- hlavne v lete teda :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem ako to tam vyzerá v lete, ale aj v zime tam je krásne :D

      Odstrániť
  3. Ten tvoj stôl vyzerá veľmi podobne ako môj, až na to, že u mňa sa povaľujú na stole priateľove pivá, slúchadlá a vrstvy prachu. Neznášam utierať prach, a potom sa tu idem zadusiť, ale už minule som musela poutierať, lebo som odkladala vianočnú výzdobu :D
    Hans Zimmer je úžasný, na hudbe z Inception (Time) fičím už pár rokov a furt ma to neprešlo. Nedávno som sa namotala aj na hudbu z Interstellar, čo je úplne dokonalý film. Nechápem, prečo som na to nešla do kina. Asi trikrát som pri pozeraní revala a celé to bolo perfektné. Vesmír, záhady, super obsadenie, všetko!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D milujem Hansa :D ale najviac jeho hudbu v pirátoch z karibiku :D a Interstellar je bombastické! Tiež som na to nebola v kine a nechápem prečo a tiež som pritom asi trikrát revala :DD

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať