nedeľa 15. februára 2015

Súťaž: Kým ja sa trápim s maturitou vás odmeňujem


A je to tu. Moja prvá giveaway! Viete, všetci vždy robia súťaže kvôli niečomu. Blog má narodeniny, autor blogu má narodeniny, je Valentín, sú Vianoce, Nový rok a kadečo možné. Ja organizujem túto súťaž len tak, lebo môžem a tak má názov taký aký má. Pretože bude trvať počas môjho urputného učenia sa na maturity, ktoré sú 17-19.3., takže sa táto súťaž končí 20.3.

Dosť bolo zbytočných rečí, aj tak všetci túžite vedieť, čo je výhra. Je to anglický paperback tretieho dielu série Mara Dyer s názvom The Retribution of Mara Dyer.
A keďže je to moja prvá súťaž, prepáčte mi ľudia z Českej Republiky, je otvorená len pre Slovákov.

Ešte vám poviem, že neviem ako je to u vás, ale ja si najviac užívam súťaže, keď v nich aj niečo robím, teda ak je tam nejaká hra. Viem, že nedávno niekto robil tajničku a už u viacerých som sa stretla s odhalením obálky. Niekto mal dokonca aj úryvky z kníh a my sme mali uhádnuť, z ktorých to je.
Preto som sa rozhodla, že vám to sťažím. Zničila som zopár obálok (keďže som nerozhodný človek, tak som na každú použila niečo iné) a vy ich musíte odhaliť. Vo formulári máte aj pomôcku, aj keď sama neviem či to nebude príliš ľahké. Totiž, ak vy poznáte obálku a snažíte sa ju zakamuflovať, je dosť ťažké odhadnúť, ako veľmi sa vám to podarilo. 

Takže tu sú zhrnuté pravidlá:
- súťaž trvá od 15.2. do 20.3.2015
- je otvorená len pre Slovákov
- môžete získať niekoľko plusových vstupov, viac o tom nájdete vo formulári
- ešte neviem ako budem losovať (ak všetkých desať obálok uhádne len jedna osoba, zrejme vyhraje práve tá)
- môžete poslať len jeden formulár na osobu!

A bolo by milé, keby ste súťaž zdieľali :D

Snáď som vás zaujala. Ospravedlňujem sa českým čitateľom a ľuďom, ktorí nevedia Angličtinu.
Inak - môj prvý pokus s formulárom, keď sa stane náhodou, že nejde, dajte vedieť :D

3 komentáre:

  1. Hiii, to je super :D a hádanie obálok nemám moc rada - väčšinou ju spoznám, ale neviem si spomenúť, kde som ju videla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja neskutočne neznášam ten pocit, keď viem, že tú obálku som videla asi neviem spomenúť :D

      Odstrániť
    2. Veď presne :D fakt som si nad tým mega potrápila hlavičku :D

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať