štvrtok 31. decembra 2015

Aj v tomto roku som čítala || prečítané 2015

Presne dnes je koniec roka. Posledný deň. Vedeli ste, že posledné slovo v roku, ktoré poviete je "jeden" a prvé v tom novom je "šťastný"?

Okej, to bol taký fakt na začiatok, teraz nejaké tie udalosti, ktoré sa tento rok stali.
- Zmaturovala som a úspešne sa dostala na vysokú školu - presne na tú, na ktorú som chcela ísť (teraz sa už iba pýtam či som bola mentálne v poriadku, keď som si ju vybrala)
- Našla som si kopu nových kamoškov = mám dokonalú triedu
- Bola som na vôbec prvej besede s nejakou autorkou (článok)
- Vôbec prvýkrát som sa s nejakou autorkou aj osobne stretla
- Navštívila som Dubrovník = jedno z najkrajších miest, kde som kedy bola (natáča sa tam GOT)
- Konečne som opäť začala písať (už len to kreslenie by sa vo mne mohlo opäť prebudiť)

A teraz čosi s blogom a knihami
- Splnila som svoj Reading Challenge pre rok 2015
- Urobila som tri rozhovory s autorkami (TU, TU a zajtra ďalší)
- Usporiadala som dve súťaže (jedna ešte stále prebieha TU)
- Prvýkrát som počúvala AudioBook (článok)
. Založila som štyri nové rubriky - Introducing, Recommendations, Interview a Monthly Favourites
- Napísala som 38 recenzií (17 (no v podstate 19, keďže v jednom sú 3 recenzie naraz ) : 21 RC)
- Pribudlo 76 článkov
- Týmto dňom mám 66 odberateľov, 692 komentárov, všetkých zobrazení blogu 32 391, celkovo najzobrazovanejší článok je Vykecávačky (50sog movie) a najviac sa ľudia na môj blog dostalo pri hľadaní "Ella Frank knihy"

- Prečítala som 52 kníh (Práve som zistila, že dokonca 53, ale jedno bolo rereading len po slovensky, takže som si to nezaznačila :D)

Najhoršia kniha roka
Amsterdam || Ian McEwan
Čítala som to na prijímačky a aj keď to možno mohlo byť na zamyslenie a hlboké a neviem aké, jednoducho ma to nebavilo a ten koniec... Ešte že to bolo také krátke.

Najväčšie sklamanie roka
Séria Labyrint || James Dashner
Ako ono to nebolo zlé a bol to fakt zaujímavý nápad, ale bolo to podané hrozne. Často som sa nudila, hlavný hrdina ma vôbec nezaujal a očakávala som oveľa oveľa viac. Ak by nebolo filmu, možno by sa mi tá séria nepáčila ešte viac, ale s filmom sa perfektne dopĺňali.

Najlepšia hrdinka roka
Celaena || Trón zo skla || Sarah J. Maas
Ako... koho iného som si mala vybrať? :D síce ani Chloe z Bastarda nebola zlá a ani Lexie z Hero či Scarlet a Cinder z Mesačných kroník. Ale Celaena proste vyhráva. jej bojovnosť, tajomstvá, vtip... skrátka všetko.
Najväčší sexoš roka
Chaol Westfall || Trón zo skla || Sarah J. Maas
Alexander Belov || Medený jazdec || Paullina Simons
Emperor Kai a Wold || Mesačné kroniky || Marissa Meyer
Ja som si proste nemohla vybrať len jedného :D Možno nad nimi Chaol aj vyhráva, ale jednoducho som nemohla nespomenúť aj ostatných.
Najlepší pár roka
Celaena a Chaol || Trón zo skla || Sarah J. Maas
Toľko skvelých párikov by som mohla povedať, ale títo dvaja to jednoznačne u mňa vyhrali. Neskutočne som sa zamilovala do Chaola ako už dlho do nikoho iného a strašne mu držím palce.
Najsexy kniha
Božský Bastard || Christina Lauren
Síce aj zvyšné New Adultky, ktoré som čítala boli super, ale autorské duo sa v písaní erotických pasáži fakt vyzná a vyžíva, takže nikoho iného povedať... napísať nemôžem. Prvý diel série je jednoznačne najlepší, hlavne kvôli postavám, ktoré si okamžite zamilujete.
Najčítanejší autor roka
Christina Lauren || séria Beautiful Bastard || séria Wild Season
Nechce sa mi veriť, že som tieto dve autorky objavila len tento rok. Od prvej knihy som si ich písanie zamilovala a vedela som, že si od nich prečítam úplne všetko. Milujem to, ako dokážu prepojiť svoje knihy, ako vtipne píšu, aké postavy vytárajú a aké originálne erotické scény vymýšľajú.

Najkrajšia obálka roka
Trón zo skla || Sarah J. Maas
Mesačné kroniky || Marissa Meyer
Nocte Trilogy || Courtney Cole
Nevedela som si vybrať. Všetky sú krásne originálne a presne predstavujú to, o čom kniha je... no aj keď Nocte... to je tak isto od veci ako celá séria :D
Najlepšia kniha/séria roka
Opäť nepoviem len jednú sériu/knihu. Poviem rovno tri.
Zatiaľ mnou prečítané prvé dva diely zo série Trón zo skla - Trón zo skla, Koruna z temnoty.
Ďalšie zatiaľ len dve prečítané knihy zo série Mesačné kroniky - Cinder a Scarlett.
A prvý diel série Taťána a Alexandr - Medený jazdec.
Medeného jazdca som čítala na začiatku roka a hneď som si povedala, že môžem čítať hocičo po zvyšok roka, nič túto knihu neprekoná. A mala som pravdu. Boli len knihy, ktoré sa vyrovnali alebo predbehli fakt len o maličký kúsok.
Trón zo skla som ani nečakala, že tento rok budem čítať, takže som bola hotová, keď som to konečne prečítala a zistila, prečo je okolo toho taký hurhaj. Už to chápem. A ten hurhaj už robím aj ja.
A na Mesačné kroniky som sa tešila strašne dlho, no až tento rok som si ich konečne prečítala. Je to taký originálny príbeh, že by bol hriech sériu tu nezaradiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať