pondelok 28. decembra 2015

Book tags week: All I Want for Christmas

Opäť raz som sa rozhodla usporiadať týždeň plný tagov, ktorý som robila aj minulý rok. V podstate ide len o to, že celý týždeň bude na blogu každý deň nejaký tag. Tagy budú z YouTube a snažila som sa tiež, aby boli buď vianočné alebo niečim zaujímavé. Inak bude ich len päť (pondelok - piatok).

Prvý tag je vianočný s názvom All I want for Christmas.

Ktorú knižnú postavu by si chcela nájsť pod vianočným stromčekom ako kamaráta/ku?
Chcela som byť originálna a vybrať konečne inú ženskú postavu, než vyberám stále (Rose), preto hovorím CELAENA! V prvej knihe síce nebola úžasná, no v tej druhej si ma už stopercentne získala. Je super kamarátka, ochránila by ma pred všetkým a všetkými. Síce by som sa ju bála nahnevať, aby ma náhodou neprebodla, ale to by som prehrýzla. Mohli by sme spolu chodiť nakupovať, spolu si z niekoho vystreliť, spolu žartovať...


Ktorú knižnú postavu by si chcela pobozkať pod imelom.
Opäť zmením moje bežné odpovede a poviem čosi nové!
CHAOL WESTFALL. Určite by to neskončilo len pri bozkávaní. Och mať takého kapitána stále poruke. Mať takého v živote, už mi viac netreba nič.

Píšeš list Ježiškovi. Ktorých päť kníh si napíšeš do zoznamu?
1. Heir of Fire
2. Queen of Shadows
3. The Assassins Blade
4. Winter
5. Fairest
Dostanem od niekoho darček? :)))))

Tajný Santa na Rokforte. Čo by si chcela dostať?
Najrýchlejšiu metlu na svete!!! Blesk!

Môžeš stráviť deň s hercami z filmu podľa knižnej predlohy. Z ktorého fandomu by si si ich vybrala?
Z neznámych dôvodov si na nič okrem HP, Divergencie a Hier o život neviem spomenúť na žiadny iný film. Síce hercov z Harryho Pottera by som chcela tiež stretnúť, veď aké hviezdy tam hrajú, ale Jennifer Lawrence je Jennifer Lawrence, čiže si vyberám HG.

Ktoré knižné zviera by si vymenila sa Santovho Rudolfa, keby si sa s ním mohla dokonca aj stretávať na streche?
Absolútne vôbec neviem. Nemám poňatia, v ktorej kniha boli nejaké zvieratá... SIRIUS! Podvádzam? Možno trochu. Ale pokecať so Siriusom by bola zábava. Potom by sa opäť premenil na špinavého psa plného bĺch a odletel by. 

Môžeš pozvať 10 knižných postáv na novoročný večierok, koho si vyberieš?
1. Chaol (nech môžem s kým robiť ťuťuli muťuli)
2. Celaena (duh)
3. Rose (duh)
4. Dimitri (on by síce len spolu s Chaolom stál v kúte a pozoroval okolie, ale... komu to vadí, hlavne keď sa môžeme pozerať :3)
(viete si predstaviť, akí kamaráti by mohli byť títo štyria?? Veď by mi rozbúrali celý byt len tým, keby sa náhodou Rose so Celaenou nezhodli :DD)
5. Alaska (lebo treba tam aj niekoho kto je načisto depresívny)
6. Kelsey (tá to vie roztočiť)
A teraz nejakých tých chalanov, ale bez ich priateliek
7. Jace (duh)
8. Adrian (duh)
9. Charlieeeee (och ten by sa zlatučko zhúlil a potom by sme mali všetci o zábavu postarané. Možno by si rozumel s Aljaškou)
10. Noah

Ktorá postava by mohla robiť dobrého Santu?
Síce my máme Ježiška, premýšľať o postave ako o Santovi sa mi páči viac. A prvý mi hneď napadol Dimitri alebo Alexander :DDD proste všetci Rusi. Ešte aj Nikolaj. Neviem prečo. Sú takí statní a mohutní. Síce by falošné brucho pokazilo ich dokonalý výzor, no fakt by to vyzeralo vtipne.

Tagy z celého weeku si v pohode môžete urobiť tiež ak máte blog, netagujem totiž nikoho. Ak blog nemáte, ale tag vás zaujal, napíšte svoje odpovede do komentov.

2 komentáre:

  1. Celeanaaa, tú aj ja chcem ako kamarátku.:D A ešte jej chlapov. Ehm, kamarátstvo Rose, Dimitri, Celeany a Chaola je fascinujúca predstava.:D Inak Winter práve čítam a je to úplne skvelééé.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kto by ju nechcel, všakže :D hej aj ja si myslím :D ooooch ani mi nehovor ja som ešte ani Cress neprečítala :((((

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať