utorok 22. decembra 2015

Christmas Giveaway!

Po dlhom čase som tu s ďalšou súťažou! Tentoraz to bude vianočná.
Nebudem sa tu zdĺhavo vypisovať, len vám zaželám Šťastné a veselé a ide sa na pravidlá a infošky.

Súťažiť sa bude o knihu Tanec pre Luciu Frey a nádherné záložky. Knihu do súťaže venovalo vydavateľstvo Slovart, za čo veľmi pekne ďakujem.

- Súťaž bude trvať do 1.1.2016, kedy aj vyhlásim víťaza, takže len do 19:00.
- Zúčastniť sa môžu Slováci (Česi, prepáčte, ale Vianoce ma finančne zruinovali :D)
- Jediné, čo musíte urobiť je vyplniť formulár, v ktorom som si pre vás pripravila nejaké tie otázky
- Môžete získať aj plusové vstupy
- Môžete poslať len jeden formulár na osobu
- Losovať budem cez random.org

Zasúťažiť (a zvýšiť svoje šance, že túto knihu fakt dostanete :D) si môžte aj na Baškinom blogu :)

FORMULÁR

2 komentáre:

  1. Nikdy som nemala stastie tak pochybuje, ze teraz ho budem mat. Aj tak vyhercovi prajem pekne citanie a urcite si uzije knihu. Tebe prajem stastny novy rok 2016! 🎉

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som velmi rada z tejto GIVEAWAY. Milujem knihy tak dufam, ze sa usmeje stastie a toto bude moja prva kniha v roku 2016. Prajem ti stastny novy rok 2016! ��

    OdpovedaťOdstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať