pondelok 14. decembra 2015

Sabrina Paige: Prick

Originálny názov: Prick
Autor: Sabrina Paige
Séria: A Step Brother Romance
Diel v sérii: prvý
Dátum vydania: 2/2015
Počet strán: 233
Hodnotenie GR: 3,87

Fun  2/5
Love  2/5
Boyfriend  3,5/5
Tears  0/5

Anotácia: 
Nedokážem prestať myslieť na toho sviniara.Caulter Sterling je sviniar.
Neslušný, záletnícky, krutý, rozmaznaný, arogantný sviniar.

Syn celebrity, ktorý je zhodou okolností potetovaný, popiercingovaný a sakra sexy.
Neznášam ho.

Vyspal sa pomaly s každým dievčaťom na Brightonskej Akadémii.
Až na mňa.
Ja som to dobré dievča. To zodpovedné dievča. Jednotkárka, prezidentka triedy. To dievča, ktoré študovalo toľko, až nikdy nestratilo panenstvo.
A pri príležitosti oslavy Maturity a dospelosti som zrobila to najhoršie rozhodnutie v histórii vôbec.
Stratila som venček so samotným diablom.
Bola to len jedna noc. Tak čo na tom, že to bolo dokonalé? Urob to a skonči to.
Až na to, že mi práve otec oznámil veľkú novinu. Môj otec - senátor, kandidát na prezidenta - si berie Caulterovu matku. Och a ešte niečo. Toto leto spolu strávime predstieraním aká sme šťastná rodinka počas otcovej kampane.
Som v riti.

Môj názor:
Pri new adultkách si veľmi nevyberám. Čítam hocičo, čo sa mi hodí do nálady, takže nebolo zložité sa donútiť čítať práve túto knihu.

Poviem vám pravdu, nemám k tomu ani čo poriadne povedať, pretože to bol úplný priemer, o ktorom ani netreba veľa hovoriť.
Príbeh je v podstate zrejmý už z anotácie. Hlavná hrdinka si pri maturite uvedomila, že odchádza na vysokú a ešte stále je panna, a preto si povedala: s kým iným stratiť svoje panenstvo ak nie s najväčším sukničkárom na škole? Tak sa aj stalo. Lenže kto by čakal, že sa Kate z ničoho nič dozvie od otca, že sa ide ženiť. Jeho žena nie je nik iný než Caulterova matka. A tak musia spolu Kate a Caulter prežiť spolu v dome, predstierajúc, že sa medzi nimi nič nestalo a aká skvelá rodinka sú.
Autorka do príbehu nepriniesla absolútne nič nové či originálne. Skrátka je to to, čo som už čítala. Mix Stepbrother Dearest a A Midssumers Nightmare. Celá prvá polovica knihy bola len klišé za klišé, ktoré sa síce čítalo rýchlo a ľahko, ale bolo to fakt neoriginálne.
Od polovice sa kniha konečne zlepšila a čuduj sa svete, dokonca ma začala baviť. Stránky som hltala jednu za druhou a čakala som len, kedy ich kto pristihne, kedy sa to kto dozvie. A čakala som to dosť často, keďže, povedzme si pravdu, hrdinovia si veľmi nepotrpeli na súkromie. Stačila im vzájomná blízkosť a už to išlo kde to prišlo.
Avšak musím priznať, že koniec bol mierne odfláknutý alebo taký urýchlený. Akoby si autorka uprostred písania povedala: "Aha! Dostala som nový nápad... ach toto nejako dokončím. Už to je!" Ako ten koniec bol milý, ale nebol skvelý ani zapamätania hodný. Nič nové, nič originálne.
Ale aby som Sabrine pridala aj nejaký ten plusový bodík, tak za tie erotické scény určite nejaký má. Niežeby boli nejaké špeciálne a nezvyčajné, ale proste boli veľmi dobre opísané. Nie často sa mi stáva, že by som sa až hanbila. Bolo to celé až také príliš zvrhlé, ale nevadilo mi to.
Postavy... ach postavy. Ani neviem, čo k ním povedať. Môžem tak akurát, že ani jeden mi neprirástol k srdcu, dokonca som si musela hľadať ich mená, lebo som ich za ten krátky čas zabudla. Boli obyčajní, nudní a takí bez duše.
Neboli svojskí, mali len nejaké túžby a to bolo tak všetko. Autorka nie je veľmi skvelá v budovaní skutočných postáv, pretože som mala pocit, že sú všetky osoby tie isté, len sa volajú inak a konajú inak.
Márne sa mi snažila nanútiť, že Caulter je diabol. Bol taký, aký je každý bad boy v každej jednej knihe. Absolútne ma ničím nezaujal a dokonca mi až liezol na nervy svojim správaním, čo sa mi pri mužských hrdinoch takmer nikdy nestáva. Len som krútila hlavou, keď z neho autorka silou mocou chcela zrobiť sviniara. Zrejme medzi autorkami kolujú základné body pre vytvorenie bad boya, ktoré sa každá jedna snaží dodržať.

Potetovaný 
Popiercingovaný 
Sukničkár 
Fajčí 
Skvelý v posteli (na rebríku, na stole, na zemi, o stenu...) 
Správa sa ako hulvát 

A Kate bola rovnako naivná a hlúpa a dokonalá a otravná ako hrdinka v každej jednej knihe. Prečo musí byť vždy hlavná postava tá dokonalá študentka, panna, neskúsená, detská a všetkým pohoršená? Prečo proste nemôže aj ona mať tetovanie, piercing, spať s kým príde či fajčiť? Koľko máte takých hrdiniek? Povedzte mi prosím vás aspoň 3. Pretože mne napadá len jedna, aj to je Aljaška. Ešte nedávno mi boli odporučené Baby z Brooklynu. Fakt ma zaujíma odpoveď na moju otázku. Proste prečo nemôžu byť hrdinky zákerné, divoké a zvrhlé? To by ma bavilo čítať.
V podstate kniha bola oddychovka, ktorá mi zaplnila nudný večer. Nebola som z nej paf, ale nemôžem ani povedať, že by bola otrasná. Bola v pohode, všetko bolo v pohode. Nič nebolo o niečo lepšie či o niečo horšie. Skrátka to bol úplný a totálny priemer, ktorý o niečo pozdvihla druhá polka knihy a erotické scény.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať