utorok 2. februára 2016

Monthly Favourites (January)

Wohoo, konečne je po skúškach, po januári, skončil prvý mesiac nového roku.
Takže som tu s ďalším Monthly Favourites a tak trochu prekrúcam oči sama nad sebou, prečo si nezapisujem videá a filmy, ktoré daný mesiac pozerám. Zase budem hodinu premýšľať len nad tým, čo som sakra pozerala :D No takže hor sa na to.

Najobľúbenejšia kniha/séria

Čítala som 4 knihy, do ktorých som sa rovnako zaľúbila a dala som im aj rovnaké hodnotenie. Takže sa asi ani nerozhodnem, že ktorá bola najlepšia. Proste si prečítajte všetky :D
F*ck Love
A Court of Thorns and Roses
Love, in English
Racing the Sun

Najobľúbenejšie video

Ja asi nikdy nevyberiem nič len po jednom :D sorry, not sorry.
Tento mesiac som videla snáď tie najlepšie videá ever. Adele rapovať v aute, vtipné tagy a podobne, avšak vybrala som tri, nad dvomi som umierala od smiechu a to posledné je jednoducho skvelé, lebo CASEY!

"You gotta eat the BREAK-FAST! EAT BREAK-FAST. Then lunch-aaah" :DD
"Oh There´s Fred. OH! And Phil!"

Najobľúbenejší seriál/film

Seriál môžem akurát tak spomenúť BLACK SAILS!!! Ktoré sa konečne vrátilo! Hurá hurá tretia séria začala! (Inak môžem spomenúť aj Shannara Chronicles, ktoré až na malé drobnosti, ako hrozné prestrihy kamery je fakt super.)
Och a filmy, fakt dúfam, že to nebude nadlho a zase tu nebudem vymenovávať celý zoznam :D Nope. Ako pozerám, tak pozerám, videla som len jeden film, ktorému som dala 8 hviezdičiek dokonca. Volá sa to Unsere Mutter Unsere Vater (pre tých, ktorým to nedošlo, áno, je to nemecký film :D) a má tri diely. Poviem vám, že nemám v láske nemecké filmy, už len kvôli jazyku, no prirovnávajú to k Band of Brothers, ktoré MILUJEM, tak som si povedala, že tomu dám šancu. Dobre, nie je pravda, že nemecké filmy nemám rada, len sa im vyhýbam, ale tie, čo som videla boli super (určite si pozrite komédiu Keinohrhasen, a potom tu je ešte Rubinrot, Fakjú pán profesor či Baby to chcú tiež).
Film má hodnotenie na IMDb 8,5 a na ČSFD 90%. Ale je dosť veľa ľudí, ktorí to kritizujú, pretože vraj sa Nemci vykreslili ako by boli oni tí chudáci. To skôr robia Američania. Vôbec na tom nie je nič pravdy. Mala som pocit, akoby to celé napísal Remarque, pretože to rovnako ako Na západe nič nové ukázalo stratenú generáciu, ako sa mladí hrnuli do vojny, lebo im to bolo vsugerované, že to je niečo úžasné a dokonalé a vojna rýchlo skončí.
Tak vlastne príbeh začína. Partia piatich kamarátov sa stretáva deň pred odchodom dvoch ich členov na vojnu niekedy v roku 1941. Spoločne si pripijú a sľúbia si, že sa na Vianoce stretnú, lebo veď dovtedy vojna určite skončí. Lenže všetci vieme, že to nie je pravda. A tak sledujeme nádejnú speváčku, ktorá sa snaží zachrániť svojho židovského priateľa. Mladú sestričku, ktorá sa teší na front a na prácu, no čoskoro zisťuje, že sledovať umierajúcich vojakov nie je až taká zábava. A dvoch bratov, vojakov, jeden velí druhému.
Za tie tri časti si ani nedokážete predstaviť, ako sa môže všetko zmeniť. Pri prvej som si hovorila, že ešte ich asi nebudem ľutovať, no kým nabehla posledná, už som plakala a nadávala. Nehovorím teraz, že vás to donúti ľutovať všetkých Nemcov, len vám to otvorí oči, že nie všetci boli zlí. Nie všetci to podporovali. No na to, že je to nemecký film, nebáli sa ani ukázať to, že áno, posielali židov do koncentrákov. Áno, zabíjali svojich len tak. Áno, znásilňovali. Áno vraždili aj obyčajné obyvateľstvo len tak. Áno, oficieri robili také a také podvody.
A, ešte raz, na to, že je to nemecký film, ani herci a herečky nie sú otrasní.
Prepáčte, fakt by som vám tu dala trailer, ale nemôžem a odporúčam vám ho nepozerať, lebo doňho vtrepali 2 NESKUTOČNE SPOJLERE. Pre boha veď na koniec traileru dali koniec celej série. Takže sa uspokojte len s gifkami :D

Najobľúbenejšia pesnička

Tento mesiac som absolútne žiadnu novú pesničku neobjavila. Vôbec. Nič. Nothing. Nichts. Stále počúvam to isté dookola (a vôbec mi to ešte nelezie na nervy našťastie). Možno, ale len možno, som objavila song, ktorý tu dám už tento mesiac, ale nie som si istá, možno to poznám už od decembra.

Najobľúbenejšia kúpená vec

TOPÁNKY!!!! Ktorých fotku... ani neviem či mám. Zamilovala som sa do nich. Tak veľmi, že som na nich nevedela prestať myslieť, keď som zistila, že nemajú moje číslo. Normálne som nevedela fungovať, tak som hľadala na nete či ich nemajú niekde inde na Slovensku. Mali ich v Blave, tak som na druhý deň nabehla do Humanicu, nech mi ich pošlú z Bratislavy. Musela som zaplatiť ale vopred, takže som sa len modlila, že mi budú dobré. BOLI. A milujem ich. Ako nie sú to úplne zimné čižmy, ale zatiaľ jediné čižmy, ktoré sa mi fakt páčia, lebo ja som hejter na čižmy (koľkokrát môže človek napísať "čižmy" do jednej vety?). Fakt! Mám asi 4 páry čižiem a ani jedny nenosím, lebo sa mi nepáčia :D A tieto vyzerajú presne tak super, ako sa mne páči taký bezdomovský-otrhaný štýl. Taký post-apokalyptický. Neviem či ma chápete :D

Najobľúbenejšie hocičo iné

NFL zápas, keď hrajú moji Patrioti. Ktorí prehrali :((((((((((( mám pocit, že tak nenadávam ani pri hokeji, ako som nadávala, keď prehrali a nepostúpili do finále. Prečoooo? :((
Och, milujem New England Patriots.
Zahrala by som si americký futbal inak. Prečo sa také u nás nekoná? pch.
(kto uhádne z obrázkov, prečo milujem práve Patriotov? :D)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať