štvrtok 14. apríla 2016

Giveaway!!! Narodeninová? O mesiac skôr?

Ľudkovia, ľudkovia!
Pripravila som si pre vás súťaž. Chcela som nejakú príležitosť, ale nijakú som nevymyslela, tak to nazvime: Narodeninová súťaž! Tie má blog totiž o mesiac, takže sa giveaway skončí presne v ten deň.
Súťažiť sa bude, ako som už na FB napovedala, o túto krásnu knižočku (s mojim menom na zadnej strane, podotýkam!!!!:D):
Bejamin Alire Sáenz: Aristoteles a Dante spoznávajú svet a tajomstvá vesmíru
(Moja recenzia)
 Knihu mi poskytol SLOVART, za čo veľmi pekne ďakujem. A práve pre to budete mať za úlohu uhádnuť autorov piatich kníh podľa úryvku od tohto vydavateľstva.
Mohla by som už niekedy urobiť aj jednoduchú súťaž, kde len kliknete, že sa zapájate, ale kde je v tom zábava? Ja, osobne, mám radšej kreatívnejšie súťaže.

Čiže nejaké to zhrnutie:
- Súťaž je otvorená len pre Slovákov (prepáčte Česi)
- Trvá do 16.5.2016
- Súťaží sa o Ariho a Danteho
- Úlohou je uhádnuť 5. autorov/kníh od Slovartu (nemusíte uhádnuť všetky :))
- Zapojiť sa môžete len raz!
- Zdieľajte ju kade tade a šírte ďalej po nete :)
- Za sledovania budú opäť nejaké tie bonusové vstupy
(všetky potrebné odkazy/mená na sociálnych sieťach nájdete na blogu)

Kliknite na
FORMULÁR
alebo vyplňte rovno tu na blogu :)


3 komentáre:

  1. Ja stále neviem, či sa zapojiť. Príde mi blbé sa zapojiť do súťaže o knihu, o ktorú nestojím, lebo ju mám doma v dvoch jazykoch, iba kvôli záložke :D
    Obrovská dilema :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mám ešte dve. ti pošlem, keď chceš :D ale asi až jak budem posielať aj knihu o mesiac :D (neposlal ti ich erik??? :D)

      Odstrániť
    2. Neposielal :/ Iba Trón zo skla. Ja chcem 1D :D
      Ale rozhodne by si mohla :3
      Ďakujem :3

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať