pondelok 2. mája 2016

Monthly Favourites (February - April)



Po dlhej dobe (presnejšie troch mesiacoch) som tu opäť s príspevkom do tejto rubriky. Opäť raz si ani nepamätám, čo som videla/počula/čítala, takže snáď aspoň niečo napíšem :D

Najobľúbenejšia kniha/séria

Me Before You od Jojo Moyes a Vain od Amelie Fisher.
Obe som ohodnotila takmer rovnako. Me before you sa mi neskutočne páčilo od začiatku do konca a dokonca som si trikrát poplakala.
Pri Vain som bola trochu neistá z toho začiatku, ktorý sa mi zdal byť amatérsky, no úplne zaujímavý nápad ma dostal a musím knihu spomenúť, pretože je jediná svojho druhu. Okej možno preháňam, no fakt som nič podobné nenašla ani po mesiaci hľadania.

Najobľúbenejšie video

Najobľúbenejší seriál/film

Game of Thrones DUUUUH. No more words needed :D
A k filmu. No akosi som nemali chuť pozerať filmy, takže ich nie je tak veľa na výber.
HIIIIIII zabudla som, že som začala pozerať aj Mr. Robot, čo je GENIÁLNE!!!! Hlavne kvôli tomu, že tam hraje Rami Malek :D <3
To je všetko. Filmy som také dobré, ktoré by stáli za spomenutie, nevidela.

Najobľúbenejšia pesnička

Mám dokonca dve!!

Najobľúbenejšia kúpená vec

Ekšli som taká chudobná, že som si za tri mesiace asi nekúpila absolútne nič :D Počkať, to nemá byť smiešne. Plačem :(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať