sobota 24. decembra 2016

Vianočná edícia - Čo by knižné postavy darovali na Vianoce?

A je to tu. Ďalšie Vianoce, ďalšia prežieračka, ďalšie darčeky, ďalšie diery v peňaženkách.
Dlho som sa neozvala a hoc mám aj naplánovaný článok, rozhodla som sa rýchlo spísať práve tento, aby tu bol presne na Vianoce. Pôvodne som plánovala aj súťaž, ale popri škole a práci som akosi nestíhala riešiť aj niečo iné.

Práve preto, že som plánovala súťaž, tak som napísala aj zopár autorom, z čoho traja mi aj odpísali na otázku:
Čo by vaši hrdinovia chceli/darovali niekomu pod stromček.

RUTA SEPETYS
Lina z Medzi odtieňmi sivej by rada dostala náhradnú kópiu knihy The Pickwick Papers od Charlesa Dickensa.
Josie z knihy Potrhaná křídla by si priala návštevu od Jesseho a Cokie.
Florian zo Sul moře by chcel pobozkať Joanu pod imelom.

ELIZABETH O´ROARK
Will by Olivii daroval niečo veľmi praktické, niečo ako reflexnú bežeckú výbavu na to jej nočné trénovanie.
Olivia by odmietla darovať Willovi čokoľvek praktické, takže by mu asi dala putá :)

JENNIFER SMITH
Myslím si, že Oliver by dal Hadley na Vianoce niečo vtipné, ako zarámovaný obrázok kráľovnej Anglicka, čo by ju donútilo myslieť naňho vždy, keď by sa na obrázok pozrela. A Hadley by mu zase dala niečo romantickejšie, ako napríklad prvú edíciu nejakej knihy od Charlesa Dickensa alebo model lietadla, vďaka ktorému by na ňu tiež myslel pri pohľade naň. 

Takže vám želám šťastné a veselé sviatky plné jedla, užite si to a poriadne trhajte tie obaly od darčekov!

3 komentáre:

  1. za mna boli Vianoce uplne uzasne :)

    Pozyvam na luxusnu GA o Lancome, Biodermu a Dermacol tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ooo, dobrá otázka.:) Dúfam, že si mala super sviatky a prajem ti šťastný nový rok!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej len škoda, že mi ostatní neodpísali alebo rovno napísali, že propagujú knihu takže nemôžu :( chcela by som počuť viac odpovedí :D napodobne :)

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať