sobota 9. septembra 2017

I am a guilty reader TAG

Nevedela som sa rozhodnúť, aký článok napísať a tento tag mi tak padol do oka, tak som si povedala, prečo ho neurobiť. Vymyslela ho skvelá Chami z ReadLikeWildFire, a keďže netagujem nikoho, ak vás tento tag zaujal, v pohode ho šírte ďalej.


Darovali ste niekomu knihu, ktorú ste dostali vy ako darček?

Nie, lebo ak niečo dostanem ako darček, tak to sú väčšinou knihy, ktoré si ja vyžiadam, takže ich chcem. A tiež, ak niekomu darujem knihu, tak je nová a nie moja.

Klamali ste niekedy, že ste danú knihu čítali, aj keď to tak nebolo?

Harryho Pottera? Možno ani nie. Ale nechcela som priznať, že som prve dve knihy nečítala, a tak som každému hovorila, že som fakt prečítala celú sériu, aj keď to tak nebolo. Ale inak som to robila stále v škole, keď sme už fakt niečo museli prečítať a ja som sa tvárila, že som to samozrejme čítala, aj keď to tak samozrejme nebolo. Samozrejme. Väčšinou som si otvorila Sparknotes, prečítala nejaký ten obsah a bola spokojná, že viem aspoň niečo. Teda Sparknotes som používala na výške, na strednej som sa väčšinou neunúvala ani len pozrieť si obsah danej knihy.

Stalo sa vám už, že ste si požičali knihu a nevrátili ju?

Nepožičiavam si knihy, ale už sa stalo, že mi po mamke poslala nejaká jej kamarátka knihu a ja som ju ani len nečítala a dokonca si ani nepamätám, aká kamarátka, takže ju ešte stále mám. Vlastne ani neviem ako sa volá.

Stalo sa vám, že ste knihy v sérii nečítali zaradom?

A koľkokrát. Napríklad také tie romantické, čo ako sú v sérii, ale každá sleduje iné postavy čítam bežne mimo poradia. Ale podarilo sa mi tak čítať aj Harryho Pottera, keďže som najprv začala šiestym dielom, ktorý som nedočítala, a keď som sa rozhodla, že už si to fakt prečítam, tak som začala od trojky, lebo som mala pocit, že prvý a druhý diel ma nebudú baviť. Aj Ghostgirl som čítala tak, že som nemala prvé dva diely, ale len posledný, a tak som prečítala posledný a vôbec mi nevadilo, že neviem, čo sa deje. Och, veď aj Súmrak som tak čítala. Videla som prvé tri filmy a nechcelo sa mi čakať na štvrtý, tak mi mamka kúpila poslednú knihu a to bol jediný diel zo Súmraku, ktorý som prečítala.

Podarilo sa vám niekedy vyspojlerovať pre niekoho knihu?

Určite. Teraz si ani nespomeniem akú, ale na sto percent som to už urobila. Napríklad v recenziách na nejaké zlé knihy alebo aj v recenzii na Maybe Someday od Colleen Hoover som prezradila dosť podstatnú vec, ktorú som ja ani nebrala za spojler, ale niektorí ľudia áno.

Zahli ste niekedy roh knihy, aby ste si niečo zaznačili?

Párkrát. Neviem prečo z toho každý chytá infarktové stavy, veď netrhám tú knihu ani nič, len som zahla roh. Ale nerobím to často, len keď pri sebe nemám lepiace papieriky, lebo radšej používam tie.

Klamali ste niekedy niekomu, že danú knihu nemáte, aj keď ste ju mali?

Asi hej. Zdá sa mi, že niekto raz odo mňa niečo pýtal a ja som povedala, že tú knihu nemám, ale už ani neviem, čo to bolo za knihu. Skrátka nerada požičiavam svoje milované knihy, veď sú ako moja rodina!

Klamali ste niekedy niekomu, že ste danú knihu nečítali, aj keď ste ju čítali?

Väčšinou len zatĺkam, že čítam také tie romantiky erotické, lebo keď to poviem, tak si všetci hneď predstavia tie Harlequin knihy, na ktorých obálkach je polonahý dlhovlasý Fábio.

Preskočili ste niekedy kapitolu alebo časť knihy?

Poslednú dobu to robím vždy. Neviem, čo je so mnou, ale vždy, keď si otvorím nejaký ebook, že ho idem čítať, tak odrazu začnem preskakovať, a keď už raz preskakujem, tak už neviem prestať a ani sa vrátiť späť, a tak to už len tak dočítam a potom tú knihu neoznačím na GR ako prečítanú, lebo mám pocit, že podvádzam. Viete koľko NA kníh som už takto prečítala? VEĽA! Čiže bežne nepreskakujem, inak nemôžem knihu označiť za prečítanú, ale sú výnimky - keď sú v knihe nejaké doplnky nepodstatné, ako boli tie úryvky vo Fangirl. Tie som úplne všetky preskočila.

Nadávali ste niekedy na knihu, ktorú ste v skutočnosti mali radi?

Súmrak. Teda nie žeby som čítala celú sériu, ale ak mám byť úprimná, bolo to napísané fakt dobre, teda ten posledný diel. A strašne sa mi nepáči, aký je na to hejt len preto, že je to Súmrak s trápnymi filmami, hercami a blikotajúcimi upírmi. Je to proste niečo nové. Stephenie mohla tiež napísať upírov ako bol Dracula a potom by možno všetci nadávali, že sú takí istí. Podľa mňa to bolo napísané dobre a je to úplne normálna séria. To, že to je pre mladších, je to naivné a nemá to práve najlepšie filmy neznamená, že je to hlúposť. Ale keď som bola mladšia, všetci si z toho robili srandu, tak som tak robila aj ja.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať