piatok 30. mája 2014

TV show: The 100

Názov: The 100
Obsadenie: Eliza Taylor, Marie Avgeropoulos, Bob Morley, Lindsey Morgan, Thomas McDonell a ďalší
Hodnotenie IMDb: 7,3
Podľa predlohy: The 100 (Kass Morgan)
Obsah: 97 rokov po nukleárnej vojne, ktorá zničila civilizáciu žijú preživší na vesmírnej lodi Archa a posielajú sto mladistvých delikventov späť na zem v nádeji opäť osídliť planétu.
Počet sérii: 1 (už je istá aj druhá, ktorá sa bude vysielať na jeseň juchú)
Začiatok vysielania: 2014
Program kde sa vysiela: CW
Kedy sa vysiela: každú stredu v Am. (u nás vychádza aj s titulkami každý štvrtok)

Moje kecy:
K seriálu som sa dostala vďaka veľmi super blogu a kliknite TUTUTUTUTUTUUT, aby ste sa tam pozreli.
Zaujalo ma to hneď ako som o tom prečítala článok. Ešte v ten deň som pozrela desať častí, čo boli zatiaľ všetky. Chystám sa aj na knihu.

V podstate ide o dystopický seriál, v ktorom nejde o typické osídlenie planéty, tým myslím nejaké mestá ohraničené alebo čo. Ľudia totižto žijú vo vesmíre na Arche, kde sa trestné činy trestajú veľmi prísne. Ľudia nad 18 rokov sú vypustení do vesmíru, mladiství sú uväznení vo väzení. Na Arche sa však naskytne problém a preto pošlú sto mladých delikventov na Zem. Rádioaktivita môže byť stále vysoká a môže ich zabiť...

Ako som sa dočítala v recenziách, v knihe sledujeme osud štyroch postáv a vraj Clarke je najpodobnejšia k seriálu. Seriál nie je identický s knihou, no mne je to jedno, teším sa, kedy si to prečítam.
V seriály je jasne hlavnou hrdinkou Clarke, no pozorujeme aj životy Wellsa, Bellamyho a Octavie,  Raven a Finna a tiež občanov Archy.

Nachádza sa tam nemálo šokujúcich vecí či akčných . Zaručujem vám tiež, že nikdy nebudete spokojní so všetkými postavami a často začnete mať radi aj tých, ktorých ste neznášali. Ja sa môžem priznať, že som Bellamyho a Octaviu na začiatku neznášala. Octaviu som neskôr začala milovať. S Bellamym som došla od nenávidenia po - DO RITI UŽ JU POBOZKAJ! Clarke mám na takej zlatej strednej ceste, pretože sa mi páči, aká je odvážna a neplače za všetko, no zároveň mi ide neskutočne na nervy s tými svojimi rečami. Vždy musí mať nejaký motivačný preslov a múdre reči. Finna milujem od začiatku. Je sexy, čo viac dodať? A Raven? Tá ma taktiež svoje hlúpe chvíľky, no jej boy style sa mi veľmi páči.
Milujem a zároveň neznášam, keď mi autori či už knihy alebo seriálu spôsobia takú vec, že si neviem vybrať, ktorého muža mám radšej, ktorého muža chcem viac, aby mala hlavná hrdinka. Buď ste Bellarke alebo Flarke.
Čakala som, že ma budú nudiť prestrihy na Archu, ale vôbec to tak nie je. Všetko, čo sa v seriály deje je zaujímavé a ja vždy nadávam, keď prestrihnú na iný záber niekde inde, pretože sa akurát dostávam do deja. Tiež veľmi skvelo spravili ich spomienky. Pozeráte pozeráte a zrazu vás vrátia do minulosti a vy si postupne spájate, čo sa udialo, prečo boli zavretí.

Ako mínus môžem povedať len pár vecí. Napríklad úvod... vlastne nie len úvod, takto to je celý seriál, že Octavia, ktorej história je veľmi... nespoločenská (poviem to len tak, aby som nevyzradila príliš veľa :D) si zrazu dôjde na planétu a je zaľúbená do každého druhého chlapa. Srsly, chodí tam v každých dvoch častiach s iným.  Iný mínus je nelogickosť niektorých situácii, ktoré nebudem približovať, veď pozerajte a nájdete zopár malých chybičiek.

Za jeden deň som pozrela 10 častí, takže vám garantujem, že tento seriál je skvelý a vrelo vám ho odporúčam. A ako jedno dievča povedalo: "Keď vstúpilo to dievča prvýkrát na zem a pustilo sa Radioactive od Imagine Dragons, vedela som, že to bude skvelý seriál."




5 komentárov:

  1. V knihe nebudeš mať problém, či Bellarke alebo Flarke. Finn tam totiž vôbec nie je. Zato, Bellamyho som mala radšej ako v seriály. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som si myslela, že ma budú zábery z Archy nudiť, ale vôbec to tak nie je. Už som aj revala pri dvoch scénach :D:D
    Bellamy <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už od začiatku milujem FInna, lebo sa mi neskutočne páči ten herec, ale poslednú dobu slintám nad Bellamym hihih :3 veľmi super je, už aspoň nie je debilko :D

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať