pondelok 20. októbra 2014

BTW: Social Media Book Tag


A je tu ďalší deň a s ním ďalší tag, tentoraz Socia Media Book Tag.

Twitter
- vaša najobľúbenejšia najkratšia kniha
Hmm. Tak toto bude ťažšie než som si myslela, keďže svoje obľúbené knihy nevlastním, tak neviem aké sú asi dlhé. No keď tak pozerám na strany na GR tak by som tu v pohode mohla zaradiť aj knihu The Duff, ktorej paperback má 277 strán.
A ak vás to neuspokojuje, pretože chcete vedieť dobrú fakt tenkú knihu tak to bude dielo od Stephena Chboského - Charlieho malé tajomstvá.

Facebook
- kniha, do ktorej čítania vás všetci tlačili
Tu má ako prvá napadá séria Mara Dyerová, keďže mi ju všetci radili prečítať a ja som to stále a stále odkladala, až nakoniec som sa k tomu dostala. Ďakujem vám, že ste ma k nej dotlačili, lebo si neviem predstaviť, že by som o túto sériu prišla. Dokonalosť.

Tumblr
- kniha, ktorú ste čítali ešte predtým, než to bolo cool
Tu sa zase musím zastaviť a poriadne porozmýšľať. Kedy bolo čítanie Upírskej akadémie cool? Až keď vyšiel film a s ním aj slovenský preklad série? Ak hej, tak tu určite môžem spomenúť práve túto sériu, ktorá sa mi dostala pod ruky (oči) tak pred šiestimi rokmi. Ale podľa mňa by som mohla spomenúť aj The Duff, ktorá je síce u nás možno ešte stále neznáma, no očakávam, že s filmom vyjde možno aj tu a bude okolo nej veľký BOOM. A to nie len u nás, ale aj tam za veľkou mlákou.


MySpace
- knihy, o ktorej si nepamätáte či sa vám páčila, alebo nie
Musím si zaspomínať na knihy, ktoré som čítala už dávnejšie. A z neznámych dôvodov má napadajú samé slovenské, takže napríklad Prežila som svet od Mirky Varáčkovej. Hovorí mi to niečo, ale nepamätám si, čo som si o tom myslela. Páčilo sa mi to? Nie? Nemám tušenie. Už som aj zabudla o čom to presne bolo a ako to skončilo. Akurát viem, že ide o nejakú dystópiu. A mám tiež akési útržky. 

Instagram
- kniha, ktorá je taká krásna, že ste ju museli dať na instagram
Zo všetkých kníh, čo mám na poličke má najkrajšie obálky séria Mara Dyerová, jednoznačne. Páči sa mi aj City of Heavenly Fire, ktoré som tiež postla na IG, ale Mara... tie obálky sú dokonalé. Well done Slovart! Keďže som z neznámych príčin vymazala fotku prvého dielu Mary z IG, tak tu máte obálku druhého dielu. No nie je úžasná?

YouTube
- kniha, ktorú by ste radi videli sfilmovanú
Keď ono sa už všetko filmuje. A aj keby, radšej by som z toho chcela mať taký mini seriál. Chápete, niečo ako Sherlock, Game of Thrones či Band of Brothers. Malo by to v jednej sérii dajme tomu do desať častí a zahrňovalo by to jednu knihu dajme tomu. 
Mimochodom, takto idú natočiť Nástroje smrteľníkov. Teda ako seriál, nie som si istá či to bude mini series alebo obyčajný seriál, ale dúfam, že nie to druhé, lebo z toho vznikne niečo úplne iné.
A konečne sa dostanem k odpovedi, tak zrejme by to bola Mara Dyerová. Opäť som pri tom (minulý tag som ospevovala VA a teraz Maru :D), ale viete si predstaviť sfilmovaný hlavne druhý diel? Veď by som na to ani do kina nešla, lebo by som sa pokakala od strachu.

GoodReads
- kniha, ktorú odporúčate všetkým
No neviem či všetkým, skôr len tým, ktorých to zaujme. A je to Veiled Innocence, ako vždy. Odporúčala by som vám milión ďalších, ale keďže túto naozaj zrejme ešte nikto nečítal, rada by som vedela aj váš názor na ňu. A či sa aj vám bude tak páčiť ako mne, pretože u mňa sa zaradila na popredné priečky mojich obľúbených kníh. Milujem ju. 
A ak ste si moje bľabotanie o tejto knihe ešte nevšimli, tak vám aj rovno poviem, prečo by ste si ju mali prečítať. Pretože je dokonalá. Je to síce o zakázanej láske, no láska sa tam nachádza pomimo, keďže ide skôr o erotický román. Hlavná hrdinka je silná a žiadna bábovka, čo je podľa mňa veľké plus, a snaží sa dostať jej sexy profesora. Ona sa o to snaží. A naozaj snaží. V koľkých knihách s takým vzťahom (študentka/profesor) ste videli, že by sa študentka snažila dostať učiteľa len čisto do postele? 
Takže ak máte radi zakázané vzťahy, trochu viac erotiky, silné hrdinky a knihy písané vo forme spomínania, určite sa do tohto románu pustite. 


To je pre dnešok všetko, dúfam, že sa vám aj tento tag páčil.
Opäť neoznačujem nikoho, ak chcete, v pohode ho urobte.
Prajem vám pekný zvyšok dňa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať