sobota 21. marca 2015

VÝHERCA!!

Kto vyhral Marku Darku? Kto sa môže tešiť z tretieho pokračovanie tejto úžasnej psycho-série? Nebudem to tu obkecávať, lebo pevne verím, že rovnako ako ja, tak ani vy nikdy nečítate nič okrem výhercu a až potom sa k tomu vrátite. 

Knihu vyhrala (fanfáry)...

SMILEY

Idem teda písať mail. Ak sa mi výherkyňa neozve do 48 hodín, tak žrebujem ďalšieho :)
Ďakujem všetkým, čo sa zúčastnili a je mi inak strašne ľúto, že nemohli vyhrať všetci. Ešte sa však pozastavím pri odkazoch pre moju maličkosť, ktorý boli naozaj... zaujímavé :D Dozvedela som sa napríklad, že Zuzu išla dokonca do kníhkupectva, aby zistila jednu knihu. Najviac sa mi však páčilo, čo napísala Lyn, vďaka čomu som sa dosť dlhú dobu len usmievala ako mesiačik na hnoji. Aj Rea, Baška či Maggie mi ponúkli zaujímavé čítanie. Človek sa pri tom aspoň nenudí :D

Tu máte aj všetky obálky odhalené a zašifrované a to bude asi všetko. Dúfam, že sa vám súťaž páčila :)

3 komentáre:

  1. Ani za milión eur mi ba nenapadli prvé 2 knihy :D Ale tú čiernu schránku som si dobre odhadla. Niečo zo mňa bude :)

    A samozrejme gratulujem Smiley :) ... teraz mi neostáva nič iné iba rýchlo naťukať boodepository a kupovať knihu!!! :3 Lebo samozrejme, v martinuse ju nemali -_-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D som čakala, že prvú nikto nebude vedieť :D

      a gorila? :) (aj keď bookdepository aspoň pošle nejakú tú nádhernú záložku :D)

      Odstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať