pondelok 7. septembra 2015

Kúzelná knihovníčka (3)

Z dielne Abyss


Pôvodne som plánovala natočiť Bookshelf tour, ale keďže som príliš lenivá na to, aby som to upravila, tak som sa rozhodla, že bude jednoduchšie, keď svoje milované poličky len nafotím. Inak niektoré fotky možno nebudú dostatočne kvalitné kvôli tomu, že mi tam tienili poličky, takže sa ospravedlňujem, ale snáď bude vidno, čo je to vôbec za knihu heh. Názvy sérii nebudem písať, ale označím aspoň poradie dielu. Neprečítané knihy vyznačím namodro.
 Tu je moja celá krásna nová knihovníčka, momentálne zoradená podľa farby, aj keď už to fakt dlho neostane, keďže už teraz mi tam Cinder a Scarlet porušujú pravidlá (proste som ich nedokázala od seba odtrhnúť :D).
 Pôvodne tu boli aj hnedé knihy, ale zrazu som mala nejako veľa červených a bielych, a tak som ich dala preč a nechala to takto.
--- G.R.R. Martin - A Feast for Crows (4), Richelle Mead - Pokervní pouta (1), Kerstin White - Nikto nie je bez viny (2), Tonya Hurley - Ghostgirl: Diagnóza láska (3), Paullina Simons - Medený jazdec (1), Joe Hill - Rohy, David Levithan a Rachel Cohn - Dash a Lily: Kniha přáni, John Green - Poučka o podstate predvídateľnosti Katherín, Grafický román - G.R.R. Martin - Hra o trúny (1), Richelle Mead - Ohnivé srdce (4), Veronica Roth - Experiment (3), Christina Lauren - Rozkošný zvrhlík (1) ---

 --- Dmitry Glukhovsky - Metro 2034 (2), Garth Nix - Sabriel (1), Cassandra Clare - Mesto nebeského ohňa (6), G.R.R. - Martin Hra o trúny (1/1), Richelle Mead - Zlatá lilie (2), Gayle Forman - Zostaň so mnou (1), Rainbow Rowell - Eleanor a Park, Bettina Belitz - Ukradnuté sny (1), Kass morgan - Prvých 100 (1), Ruta Sepetys - V šedých tónech, Katie McGarry - Překroč svůj stín (1), Grafický román - Neil Gaiman a Alice Cooper - Alice Cooper: Poslední pokušení, Sarah J. Maas - Trón zo skla (1) ---
 --- Marissa Meyer - Cinder (1) a Scarlet (2), Irina Semina - Obchod do šťastím, Jill Shalvis - To najsladšie (2), Jane Austen - Pýcha a predsudok, Beth Revis - Naprieč vesmírom (1), Meg Cabot - Princezná vo svetle reflektorov (2), Cora Carmack - Zbohom, Nevinnosť (1), Kiersten White - Raz a navždy (3), Zuzka Šulajová - Džínsový denník 4, Richelle Mead - Indigové kouzlo (3), Gayle Forman - Kam zmizla (2), Paullina Simons - Taťána a Alexandr (2), Zuzka Šulajová - Džínsový denník 3 --- 
 Za mnou je skriňa, takže som to z väčšej diaľky nemohla odfotiť. Teda mohla by som, ak by som bola Spider man :)
--- Oliver Bowden - Odhalení (4), Táňa Keleová-Vasilková - Kvety pre Lauru, Khaled Hosseni - Majster Šarkanov, John Green - Na vine sú hviezdy, Meg Cabot - Denník princeznej (1), Veronica Roth - Divergencia (1), Richelle Mead - Silver Shadows (5), Kiersten White - Zlodejka duší (1), Veronica Roth - Štyri (0,1-0,4), Jamie McGuire - Beautiful Disaster (1) a Walking Disaster (2), Dmitry Glukhovsky - Metro 2033 (1), Michelle Hodkin - Čo sa stalo Mare Dyerovej (1), Kto je Mara Dyerová (2) a The Retribution of Mara Dyer (3) ---
 --- Rick Yancey - Piata Vlna (1), Dmitry Glukhovsky - Budúcnosť, Nina Protušová - Čierna schránka,  Thomas C. Brezina - Modrá krv, Brandon Sanderson - Metalurg (1), James Dashner - Labyrint: Útek(1), Gregg Olsen - Závisť (1), Eoin Colfer - Nesmelý zabijak, Robert Graysmith . Zodiac, Dan Brown - Inferno: Peklo, Kamila Šebestová - Generácia MY ---
 --- Cecelia Ahern - S láskou Rosie, Sarra Manning - Tweetni mi!, Stephen Chbovsky - Charlieho malé tajomstvá, Rebecca Donovan - Dôvod dýchať (1), John Green - Looking for Alaska, Jana Pronská - Verenica, Alžbeta Hulová - Spoveď jedného dievčaťa, Miroslava Varáčková - Prežila som svet a Anjeli noci, Keri Smith - Odviaž sa!, L.J. Smith - V moci tieňov (7), Prebudenie (1) a Súboj (1), Cassandra Clare - City of Heavenly Fire (6), Grafický román - James O'Barr - Vrána ---
 Na Upírskych denníkoch mám položené aj takéto krásne odkazy :)
Na starých poličkách mám teraz poriadok. Na tej vrchnej sa nachádza séria Harry Potter od J.K. Rowling. Štvrtý diel je požičaný od sesterky, preto som si ho kúpila po anglicky v tej krásnej paperbackovej obálke. Je tam aj Hedviga a na knihách položené nádherné Tvory a Netvory od Jody Revenson.
 Na boku mám ešte prilepené citáty.
 Na druhej poličke sa nachádzajú Kroniky Narnie, ktoré by som si chcela dokúpiť celé.
--- Princ Kaspián (4), Dobrodrúžstva lode Ranný Pútnik (5), Strieborná stolička (6) a Posledný boj (7) ---
Na knihách je TBR flaška s náramkom a odznakom s motívom 50 Odtieňov. Tiež tu je môj maco, ktorý drží sestrin podpísaný pohár boh vie akým metalistom, v ktorom sú záložky. Vpredu je ešte moja pixarka (lampička :D) a naľavo sú sviečka a úlomok džbánu zo Stužkovej
 Moje krásne záložky. Inak tých reklamných mám oveľa viac, ale nedávno som ich postrkala do rozčítaných kníh a z tých vybrala tie martinusácke :D Mám fakt veľa rozčítaných kníh.
 A moje najobľúbenejšie záložky z oboch strán. Tá z Gorily je moja favoritka, keďže tam má Betty Boop a Pulp Fiction. Tá druhá je 3D záložka s podpisom Andyho Weira a momentálne mám na nej nalepené papieriky s prekladom niektorých slovíčok z HP, keďže sa práve nachádza v HP4.
Na ďalšej poličke sa naľavo nachádzajú tri knihy, ktoré sa mi nikam nezmestili a sú to 
--- Nic Pizzolato - Galveston, Joe Hill - Oblek Mrtvého a John Henri-Holmberg - Temná strana Švédska ---
Napravo sú vpredu sestrine knihy o skupinách + encyklopédia Heavy Metalu a za nimi sú...
...také staručké knihy z antikvariátu.
--- Okrem 20 tisíc míľ pod morom sú to všetko prvé vydania. Od Julesa Verna - Deti Kapitána Granta (1952), Dvadsaťtisíc míľ pod morom, Tajomný ostrov (1957) a Tajomný hrad v Karpatoch (1968), a od Žofie Kosákovej - Malomocný kráľ (1971) ---
Posledná polička je kvalitný mix všetkého. Pôvodne tu boli len čisto rozprávky a rôzne detské knižky, ale viac ako polovicu z nich sestra odniesla do detského domova. Nechala nám len tie také sentimentálne knižky a Disneyovky. Nachádzajú sa tu napríklad Tri prasiatka, Alica v krajine zázrakov, Mulan, Macko Pu, Leví Král, Pocahontas, Malá Morská Víla či detská klasika Prvák, prvák, vystrč rožky!. Ďalej sú tu rôzne encyklopédie a non-fiction knihy ako Encyklopédia Dinosaurov, Třetí Říše či Slávni ľaváci v dejinách ľudstva. 
Nájdete tu aj knihy: 
--- Margaret Starbird - Mária Magdaléna bohyňa z evanjelií, Zlata Filipovič a Melanie Challenger - Umlčené hlasy (Detské válečné deníky od 1sv. války po Irák), Simon Cox - Anjeli a démoni: Fakty), Rhonda Byrne - Tajomstvo, Ruediger Schache - Tajomstvo príťažlivých sŕdc a obal Päťdesiatich odtieňov od E.L. James (knihu som totiž požičala... už asi pred rokom...) ---
 V obývačke máme posledné knihy.
 --- celá séria Milénium. Stieg Larsson - Muži, ktorí nenávidia ženy (1), Dievča, ktoré sa hralo s ohňom (2), Vzdušný zámok, ktorý vybuchol (3), David Lagercrante - Dievča, ktoré uviazlo v pavúčej sieti (4) ---
 --- celá trilógia Slabosť Victorie Bergmanovej od Erik Axl Sund. Havranie dievča (1), Plameň túžby (2), Pýtine pokyny (3) ---
Nie sú zoradené, lebo inak nechcú stáť!
 --- Bram Stocker - Dracula, Stephenie Meyer - Úsvit (4) ---

Síce to už nie sú knihy ani poličky, ale stále sa tam nájde niečo knižne! Moja krásna nástenka :)
 Naokolo na papierikoch sú rôzne citáty, hore oznamká, naľavo fotka nás štyroch sesterníc, keď sme boli deti, uprostred je vstupenka na hradby v Dubrovníku, vedľa som maličká ja a na čiernobielej fotke je moja mamka, keď bola malá.
 Moja kresba niektorých postáv z kníh, odznaky z Martinusu, napravo je odkaz k mojej prvej výhre knihy, citáty a vstupenka na imatrikulu (neviem už ani či na moju :DD). Och a cez celú nástenku ide reťaz z farebných spiniek.
 Ďalej tu je môj starý rozvrh (hádajte, ktorý predmet je poprepichovaný :D), naľavo sú lístky z koncertu, hokeja (extraliga), uprostred náramky z koncertov a rôznych párty, napravo je lístok z MS hokeja, kresba Ezia z Assassins Creed, stará 20 koruna a moja básnička zo stužkovej.
A ešte môj krásny popísaný starý stôl.

Zatiaľ to je všetko, aj keď pochybujem, že to takto ostane nadlho, keďže mi už vadí, že mám porozhadzované diely zo série a čoskoro už nebudem mať kde dávať knihy.
Prajem vám pekný zvyšok dňa a ja idem čítať Trón zo skla! (rýmujem tu už :D)

4 komentáre:

  1. první, co mě napadlo napsat bylo- zamilovala jsem se do tvé knihovničky :D ty kresby těch knižních postav se mi moc líbí :)) já mám už nějakou dobu v plánu přeskládat knihovničku- nakupily se mi nové knížky, které jsem tam dala jen tak a už to není ono :D
    http://monulkov.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem :) a ďakujeeem :D ja by som ju najradšej stále dookola upravovala, milujem sa hrať s knihami :DD

      Odstrániť
  2. mas to moc pekne, krasne knizky, podle barev... super

    OdpovedaťOdstrániť

Ocenenie

Ocenenie

Zobrazenia stránky

Archív

Translate



© Dany 2011-2020

Kde nakupovať